Postup vyřízení pojistných událostí na čelních sklech
K vyřízení pojistné události je potřeba několik věcí:
- nahlásit poj. událost pojišťovně na infolince – udělá klient (tel. číslo je na internetové stránce dané pojišťovny)
- pořídit fotodokumentaci vozidla (přední pohled, zadní pohled, boční pohledy, celé čelní sklo s fixem označenými prasklinami, detaily prasklin, WIN vozidla, homologační známka na čelním skle, stav tachometru)
- pořídit fotodokumentaci řidičského průkazu a malého technického průkazu
- podepsat plnou moc
- vybrat DPH, pokud je klient plátcem (nebo ji pošle na účet)
- opravit sklo
- všechny dokumenty v digitální podobě odeslat pojišťovně na email nebo prostř. webového formuláře:
- Česká pojišťovna: https://www.on-linepojisteni.cz/ks/Dotaz_PU.aspx
- Kooperativa: podatelna@koop.cz
- ČSOB: pu-hav@csobpoj.cz
- ČPP: likvidace@cpp.cz
- UNIQA: likvidace.vozidla@uniqa.cz
- Generali: foto@gererali.cz
- Allianz: hlaseni-motor@allianz.cz
Upozornění: pojišťovna ČPP a Allianz neakceptuje prohlídky servisů, musí je provést pracovník firmy pojišťovny nebo jiné prohlídkové místo. Pozor ať se sklo neznehodnotí diamantem, jako v případě výměny!