Postup vyřízení pojistných událostí na čelních sklech

K vyřízení pojistné události je potřeba několik věcí:

  1. nahlásit poj. událost pojišťovně na infolince – udělá klient (tel. číslo je na internetové stránce dané pojišťovny)
  2. pořídit fotodokumentaci vozidla (přední pohled, zadní pohled, boční pohledy, celé čelní sklo s fixem označenými prasklinami, detaily prasklin, WIN vozidla, homologační známka na čelním skle, stav tachometru)
  3. pořídit fotodokumentaci řidičského průkazu a malého technického průkazu
  4. podepsat plnou moc
  5. vybrat DPH, pokud je klient plátcem (nebo ji pošle na účet)
  6. opravit sklo
  7. všechny dokumenty v digitální podobě odeslat pojišťovně na email nebo prostř. webového formuláře:

Upozornění: pojišťovna ČPP a Allianz neakceptuje prohlídky servisů, musí je provést pracovník firmy pojišťovny nebo jiné prohlídkové místo. Pozor ať se sklo neznehodnotí diamantem, jako v případě výměny!