Rozsah služeb pneuservisu Praha 8

Pneuservis Mráček Praha 8

Pneuservis v Praze


Pneuservis pro vozidla OSOBNÍ, SUV,OFFROAD, 4x4, LT do 3,5:

  • demontáž pneumatik
  • montáž pneumatik
  • vyvažování pneumatik

Pneuservis motocyklů: přezouvání motocyklových kol

  • přezouvání motocyklových kol
  • vyvažování motocyklových kol

Pneuservis speciál:

  • vyvažování kol bez středového otvoru např. u vozů CITROEN, PEUGEOT aj.
  • přezouvání pneumatik typu RUNonFLAT
    (speciálních dojezdových pneumatik bez použití montážní páky!)
  • přezouvání nízkoprofilových pneumatik
  • opravy bočních průrazů a průpichů pneumatik špičkovým opravným materiálem

Opravy pneumatik

Píchli jste Vaši pneumatiku? Či jstě bočně prorazili pneumatiku? Nestrkejte hlavu do písku!

Pneuservis Mráček provádí precizní opravy poškozených pneumatik. Poškozené pneumatiky opravujeme buď studenou technologií nebo vulkanizací pneumatiky za tepla.
Opravujeme také boční průrazy pneumatik ve vulkanizačním zařízení THERMOPRESS.

Jsme držiteli certifikátu na opravy pneumatik nejmodernějšími technologiemi, při opravách pneumatik používáme špičkový materiál.

Opravujeme pneumatiky všech výrobců: ARUM, BRIDGESTONE, DUNLOP, DEBICA, FALKEN, FULDA, GOODYEAR, HANKOOK, NOKIAN, KUMHO, MATADOR, MICHELIN, PIRELLI, YOKOHAMA...

  • opravy píchnutých pneumatik
  • opravy bočního průrazu pneumatiky
  • vulkanizace pneumatik
  • opravy průrazu dezénu pneumatik
  • lepení pneumatik
  • opravy duší pneumatik

Poškození pneumatik: Přinášíme Vám přehled nejběžnějších závad na pneumatikách a rady jak se jim vyhnout. Tato poškození pneumatik většinou nevznikjí kvůli výrobní vadě, ale v důsledku nesprávného používání pneumatik, nebo špatného technického stavu vozidla.

Ojeté kraje – jízda s podhuštěnou pneumatikou způsobuje výraznější opotřebení na ramenou běhounu než v jeho středu.
Ojetý jeden kraj – špatně seřízená geometrie může způsobit výraznější opotřebení běhounu od jedné strany ke druhé.
Ojetý střed – jízda s přehuštěnou pneumatikou může způsobit větší opotřebení ve středu běhounu než na jeho ramenou
Nerovnoměrné opotřebení – nesprávná geometrie či závada tlumičů způsobuje nepravidelné opotřebení („odskákání“) a to většinou na nehnací zadní nápravě.
Boule na bočnici – toto poškození je způsobeno přetržením jednoho či více vláken kostry pneumatiky a to nejčastěji v důsledku:najetí na překážku (obrubník, výmol,..) či přiskřípnutí bočnice mezi překážkou a ráfkem
Přetržená vlákna kostry – díky jízdě na pneumatice s nízkým tlakem vzduchu dojde k zahřívání bočnice a jejímu následnému poškození.

Tým proškolených pracovníků v pneuservisu Mráček na Praze 8 je tu pro Vás s přátelským a profesionálním přístupem!

time: 0.56719589233398