Postup vyřízení pojistných událostí na čelních sklech

K vyřízení poj. události je potřeba několik věcí:

1. nahlásit poj. událost pojišťovně na infolince - udělá klient (tel. číslo je na internetové stránce dané pojišťovny)

2. pořídit fotodokumentaci vozidla (přední pohled, zadní pohled, boční pohledy, celé čelní sklo s fixem označenými prasklinami, detaily prasklin, WIN vozidla, homologační známka na čelním skle, stav tachometru)

3. pořídit fotodokumentaci řidičského průkazu a malého technického průkazu

4. podepsat plnou moc

5. vybrat DPH, pokud je klient plátcem (nebo ji pošle na účet)

6. opravit sklo

7. všechny dokumenty v digitální podobě odeslat pojišťovně na email nebo prostř. webového formuláře:

  • Česká pojišťovna: https://www.on-linepojisteni.cz/ks/Dotaz_PU.aspx
  • Kooperativa: podatelna@koop.cz
  • ČSOB: pu-hav@csobpoj.cz
  • ČPP: likvidace@cpp.cz
  • Uniqa: likvidace.vozidla@uniqa.cz
  • Generali: foto@gererali.cz
  • Allianz: hlaseni-motor@allianz.cz

Upozornění: pojišťovna ČPP a Allianz neakceptuje prohlídky servisů, musí je provést pracovník firmy pojišťovny nebo jiné prohlídkové místo. Pozor ať se sklo neznehodnotí diamantem, jako v případě výměny!

time: 0.56116104125977